مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ

برنامه خردسالان ها  طراحی سایت نصیب ضروری از هر رابط کاربری جاری به شمار میایند و ارائه آنان به مخاطب با پیش بینی هزینه ای که برای تلاش اپلیکیشن دارااست کاری میباشد که هر گسترش دهنده ای می بایست آن را اعمال دهد.

Animation API به طور پیش فرض بر روی thread جاوا اسکریپت جاری ساختن می‌گردد و به همین انگیزه نیز بقیه رندرها و اجرای کدها را مسدود می نماید. طراحی سایت در مشهد این به آن معناست که در‌حالتی که در حین اعمال مسدود خواهد شد کارتن شما کادر ها را رد می نماید. به همین انگیزه میباشد که ما درین قسمت قصد داریم برنامه خردسالان های خویش را از thread جاوا اسکریپت به UI thread منتقل نمائید رایا پارس و خبر عالی درباره این مسئله این میباشد که صرفا با چندین خط کد میتوانید این شغل را به راحتی هرچه کل ایفا دهید.

کدهای ahrefs ما قبل از تغییر و تحول به صورت ذیل می‌باشند:

Animated.timing(this.state.shakeAnimation, {
toValue: 0,
duration: 100
})
کدهای ما بعد از تغییر و تحول به صورت پایین خواهند بود:

Animated.timing(this.state.shakeAnimation, {
toValue: 0,
duration: 100,
useNativeDriver: true
})
به همین آسانی پیروز شدیم این فعالیت را در قاب ورک React native  اجرا دهیم.


داده های به یادماندنی – ذخیره امتیازهای بالا در کادر ورک React native
یک کدام از دیگر از مواقعی که شما بایستی در کادر ورک React native و برای ایجاد کرد پروژه بازی به آن توجه داشته باشید انبارکردن داده های به یادماندنی مانند بالاترین امتیاز یوزرها میباشد که پروژه هایی که با قاب ورک React native می سازید از التفات بسیار متعددی بهره مند خواهد بود. در قاب ورک React native شما یک سیستم ذخیره سازی کلید-مقدار سوای رمزگذاری دارید که به طور ناهمزمان اطلاعات را ذخیره می نماید. این سیستم AsyncStorage اسم دارااست. مجموعاَ پیشنهاد می‌کنیم برای پروژه های تبارک در کادر ورک React native از AsyncStorage استعمال نکنید البته در‌این پروژه بی آلایش ما میتوانیم از این سیستم به کارگیری کنیم. در‌حالتی که قصد دارید از این چاره استعمال نمائید یقین نتیجه ها فرمایید که سیستم های دیگر مانند Realm یا این که SQLite را نیز نظارت نموده اید.

طریق به کار گیری از این سیستم در قاب ورک React native
در بالا می بایست فایلی را ذیل  utils با اسم storage.js یا این که چیزی مشابه به‌این ساخت و ساز کنیم. مجموعاَ دو عملیات اصلی داریم که می بایست این فعالیت را جاری ساختن دهیم که‌این دو عملیات ذخیره سازی و بازیابی داده ها میباشد که ما این دو عملیات را با به کارگیری از AsyncStorage API اجرا میدهیم.

این API کادر ورک React native دارنده دو مشی داخلی میباشد که‌این دو عبارت اند از AsyncStorage.setItem()  برای ذخیره سازی و AsyncStorage.getItem() برای بازیابی اطلاعات در قاب ورک React native می‌باشند. قطعه کدی که درپی برای شما می‌آوریم این فعالیت را به راحتی برای شما اجرا میدهد:

import { AsyncStorage } from "react-native";

export const storeData = async (key, value) => {
try {
await AsyncStorage.setItem(`@ColorBlinder:${key}`, String(value));
} catch (error) {
console.log(error);

};

export const retrieveData = async key => {
try {
const value = await AsyncStorage.getItem(`@ColorBlinder:${key}`);
if (value !== null) {
retu value;

} catch (error) {
console.log(error);

};

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 135 تاريخ : سه شنبه 1 آذر 1401 ساعت: 13:28